dinsdag 27 september 2011

Ons Monte Perdidolied (op de toon van Una paloma blanca)

Als de zon schijnt op de bergen
En de nacht vlucht voor de dag
Onze buikjes volgegeten
Gaan we samen weer op pad

Of het regent of het hagelt
Of de storm raast om ons heen
In de sneeuw met onze benen
Stappen wij daar graag doorheen

Refrein
Oh mijne Monte Perdido
Gij zijt mijn lievelingsberg
Oh mijne Monte Perdido
Gij zijt mijn lievelingsberg
Gij zijt gij toch wel de schoonste van ’t spel

Als we boven aan gaan komen
Is ’t met ons als nooit voorheen
Wie had dat ooit durven dromen
Monte Perdido mijn nummer 1

Zonder onze kinesisten
Waren wij zo stijf en stram
Zij verwenden onze spieren
Wij konden er weer tegenaan

Refrein
Oh mijne Monte Perdido
Gij zijt mijn lievelingsberg
Oh mijne Monte Perdido
Gij zijt mijn lievelingsberg
Gij zijt gij toch wel de schoonste van ’t spel

En dan onze goede helpers
Altijd staan ze voor ons klaar
Ze doen alles met de glimlach
En geen pak is hen te zwaar

Zonder Geert en zonder Ilse
Geraakten wij niet meer vooruit
Voor al hun steun zijn wij zo dankbaar
Maar helaas is ’t liedje uit

Refrein
Oh mijne Monte Perdido
Gij zijt mijn lievelingsberg
Oh mijne Monte Perdido
Gij zijt mijn lievelingsberg
Gij zijt gij toch wel de schoonste van ’t spel
Gij zijt gij toch wel de schoonste van ’t spel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten