dinsdag 27 september 2011

DANK !!!

Woensdag 10 november 2010 gingen François en ik naar een info-avond over het ganse Monte Perdidoproject in het inloophuis te Gent. Niemand had toen kunnen vermoeden dat deze dag mijn leven zo zou veranderen.
Meer dan 10,5 maanden later aan bijna het einde (we hebben nog een terugkomweekend in oktober) van “onze” Monte Perdido, wil ik volgende mensen graag speciaal in de bloemetjes zetten en heel erg bedanken :

-          mijn lieve François, zonder wie mij dit nooit gelukt zou zijn : dank voor alle keren dat je mee gaan wandelen bent, voor het voorstellen van de extra training in Oostenrijk en voor alle aanmoedigingen en hulp gedurende al die maanden.
-          Ils, deelneemster van MP 2009, zonder wiens enthousiasme ik me nooit ingeschreven zou hebben.
-          Caroline, mijn kinesiste, voor het steeds in mij blijven geloven en mij elke week te blijven aanmoedigen.
-          Alle sponsors die dit project op financiële of andere wijze mee mogelijk gemaakt hebben.
-          Anne-Marie voor het helpen maken van mijn blog en het lenen van 2 valiezen, Bérangère voor het lenen van een slaapzak en slaapmat, Martine voor het lenen van een lakenzak.
-          Een vriendin die mij 100 euro gaf om 3 maanden naar de fitness te kunnen gaan, en 50 euro om een zonnepet en nog een paar andere dingen te kunnen kopen.
-          Alle volgers van mijn blog voor het maandenlange meeleven en meelezen.
-          Alle vriendinnen die ik al die maanden schromelijk verwaarloosd heb wegens geen tijd : bedankt voor het begrip en het geduld. Ik haal mijn schade wel weer in. ;o)
-          Chris, Frieda, Gitte, Heidi, Hilde, Ingrid, Joohan, Martine, Nicole, Robert en Sandra, omdat ze mij de kans gaven een ander mens te worden.
-          Geert en Ilse voor het in goede banen leiden van alles en als veilige chauffeurs.
-          Jos, Marc en Nicole voor het masseren van al onze pijnlijke plekken. Jos ook voor het fijne gezelschap op de top-dag.
-          Channe, Jac, Jo, Koen, Ria, Stef en Sven voor het dragen van al wat wij niet konden en voor alle andere ondersteuning. Channe ook voor de fijne babbel tijdens de wandeling, Jo ook voor het vervoeren van een deel van mijn bagage heen en terug.
-          Koen voor het veilig leiden van de vierdaagse.
-          Sabine voor het coördineren van het hele project en om gedurende al die maanden altijd voor iedereen ter beschikking te staan.
-          Elsy, Sofie en Yves voor al hun werk voor en achter de schermen.
-          Outward Bound voor de kans die ze mij gaven deze unieke ervaring mee te mogen maken.
-          Al degenen die ik hier nog vergeten ben : dank voor wat dan ook dat je gedaan hebt ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten