donderdag 20 januari 2011

Kennismaking en wandeling met Martine

Nog voor we van Sabine de lijst met de namen van alle deelnemers gekregen hadden, wist ik van een gemeenschappelijke kennis reeds dat Martine zich ook kandidaat gesteld had.
Dus toen ik van diezelfde kennis vernam dat Martine ook effectief meemocht, had ik haar eens gebeld.
Aan de telefoon klikte het meteen, want we hebben die eerste keer zeker wel een uur gebeld. ;o)))

Martine had toen reeds voorgesteld eens samen te gaan wandelen, dus dat hebben we eergisteren dan ook gedaan.
Wel grappig: toen ik bij Martine aankwam en ze de deur opendeed, zeiden we allebei bijna tegelijk: “Oh, ik had me jou gans anders voorgesteld!”
Maar net als aan de telefoon klikte het ook wel in het echt, dus na even kennis gemaakt te hebben met Martines echtgenoot, gingen we op stap.

We hebben zo’n uurtje gewandeld, stevig doorgestapt (althans voor mij was dat stevig doorstappen, volgens Martine wandelt haar man nog veel sneller), en zijn daarna ergens iets gaan drinken.


Toen we weer bij Martine thuiskwamen, wilde ze mij iets over mijn blog vragen. Daardoor zagen we dat Sabine een nieuwe mail had verstuurd om te zeggen dat er zich een 13e kandidaat aangeboden had.

Heidi mag dus mee op weekend, en daarna zal er door Outward Bound beslist worden of zij effectief mee mag, of reservekandidaat wordt.
Dat laatste hoop ik niet, want dat zou betekenen dat er iemand van de huidige 12 mogelijk niet mee zou kunnen, en dat is uiteraard niet de bedoeling.
Dus ik duim alvast dat Heidi mee mag, al was het maar om te bewijzen dat 13 een geluksgetal is. ;o)))

Ze woont ook maar 35 minuten van bij mij, zodat we reeds afgesproken hebben om met ons drieën samen naar Lustin te rijden.

6 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat we alles 'mee kunnen maken' door jouw weblog! En wat een mooi blog trouwens, mooie kleur en mooie foto!!
    Ik vind het zo enorm geweldig dat je dit gaat doen. Chappeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marie-Rose

    Tof dat jij nu al contact hebt met één van de mededeelnemers en zelfs al samen met Martine stevig hebt gestapt.
    Ik wens jou en alle andere deelnemers een aangename kennismaking en deugddoende ervaringen in het Ardennenweekend van 29 en 30 januari.
    Een dikke pluim voor jou en iedereen die deze uitdaging aangaat.
    Bewonderende groetjes
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw, sjiek dat jullie al samen zijn gaan wandelen! En wie is nu Martine en wie Marie-Rose op de foto?? Ik ben benieuwd!
    Fijn dat jullie mij ook zo direct verwelkomen!!
    veel groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Heidi, ik dacht je eerst te laten wachten tot 29/1 om te weten wie wie is, maar ik zal je nieuwsgierigheid maar bevredigen ;o))) : ik ben degene links op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marie-Rose!!

    ik had jouw fantastische verhaal reeds gehoord, maar ik vind het super om dit zo te kunnen volgen op je blog!
    Het zal tof zijn om eind deze maand iedereen te leren kennen en hopelijk kan je een beetje "trainen" met sommigen van hen.
    Alvast heel veel succes aan jou en iedereen van je groep!

    Liefs,
    Vero

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marie-Rose,
    Lang geleden dat ik nog een foto van je heb gezien, je bent nog altijd dezelfde.
    Die Martine ziet er ook heel sympathiek uit, normaal als je Martine als naam hebt !!
    Het moet echt tof zijn van al de deelnemers van de groep te leren kennen. Alvast een heel mooi week-end gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen