zondag 16 januari 2011

Onze groep

Donderdag de langverwachte mail van Sabine gekregen met de namen van alle deelnemers.
Dat zijn (in alfabetische volgorde): Anita, Chris, Frieda, Gitte, Hilde D, Hilde V, Ingrid, Johan, Marie-Rose, Martine, Nicole en Robert.

Het eerste dat ik doe is ze tellen. Hoera! Alle 12 kandidaten mogen ook effectief meegaan! Ik ben oprecht blij voor elk van hen!

Het tweede dat me opvalt is dat de provincies niet echt evenredig verdeeld zijn: we zijn met 7 uit Antwerpen, 3 uit Vlaams-Brabant, 1 uit Limburg en 1 uit Oost-Vlaanderen.
Als we dingen samen willen organiseren zullen we er toch op moeten letten dat die niet steeds in dezelfde provincie doorgaan.

Wat mezelf betreft is Martine de enige die dichtbij woont (23 km van hier). Voor alle anderen moet ik helaas de Brusselse Ring over (en voor sommigen misschien ook de Antwerpse, dat heb ik nog niet bekeken).

Maar dat zal de pret zeker niet drukken! Zoals Sabine op de info-avond voorspeld had, gaat 2011 waarschijnlijk een jaar van heeeeel intensief mailverkeer worden hahaha!
Gisteren heeft Johan het initiatief genomen om als eerste een mail naar iedereen te sturen, al snel gevolgd door Anita en Hilde D. Zoals verwacht kijkt iedereen heel erg naar het kennismakingsweekend uit. Dat gaat door op 29 en 30 januari in Lustin (in de Ardennen).

Zoals Johan het formuleert: eindelijk gezichten van mensen die de volgende 8 maanden naar hetzelfde verlangen en de weg ernaartoe samen zullen afleggen.
Hilde D. wenst ons een PAREL van een jaar. Hopelijk gaat het dat voor ons allen ook worden!

Uit ervaring weet ik dat het na dit weekend nog veel leuker zal zijn om met elkaar te mailen. Als je eenmaal de gezichten gezien hebt, weet je met wie je mailt en wordt de band alleen maar sterker. Ik kijk er al naar uit!

In de mail van Sabine staat ook een lijst met benodigdheden voor het weekend. We hebben ondermeer nodig: 3 plastieken vuilniszakken voor het waterdicht verpakken van kledij, voldoende reservekledij (voor maar 2 dagen???) en een zaklamp. In de tekst staat verder: tijdens de meeste activiteiten bestaat de kans dat deelnemers zich flink vuil maken.
Ben wel heel benieuwd wat ze met ons van plan zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten