zondag 2 januari 2011

Eerste wandeling met rugzak

Vandaag voor de eerste keer gaan wandelen mét een rugzak. Dat was geleden van toen ik nog bij de scouts was (heeeeel lang geleden dus ;o)), en het viel niet mee. Had ik trouwens ook niet verwacht. Had er maar 1,1 kg ingestoken en heb 1 uur gewandeld. Het is de bedoeling dat we dat tegen september x 7 kunnen doen, zowel de duur van het wandelen als het gewicht. Zweette nu al als een paard, gans mijn sweater was doornat toen we thuiskwamen. En dat was dan ook nog maar plat wandelen, in de bergen zal het nog andere koek worden. Heb dus nog wat werk voor de boeg. ;o)
Zal mezelf tegen september niet meer herkennen denk ik (hoop ik ook). Zal tegen dan hopelijk een metamorfose ondergaan hebben van meest stijve plank ter wereld in ... ??? Toch alleszins een sportief iemand. Kan er dus alleen maar wel bij varen!

2 opmerkingen:

  1. Dag Marie-Rose
    Ik heb je blog gelezen en wens je veel deugddoende voorbereidingen toe én vooral het bereiken van dé conditie, mentaal en fysiek, om je doel samen met je lotgenoten te bereiken. Je blog straalt in elk geval een sterke motiviatie en wil uit om deze zware uitdaging aan te gaan.
    Met veel bewondering voor je engagenment én je blog. Ik wil je graag volgen in de weg naar je doel!
    Ondersteunende groetjes
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen