zondag 26 december 2010

Hoera!!!

Hoera!!!!! Ongelooflijk maar waar: ik mag meedoen met het Monte Perdidoproject!!! Ik mag mee naar Spanje!!! Kan het zelf nog altijd niet geloven!
Sabine had mij tijdens het intakegesprek gezegd dat ze ging proberen om mij op mijn verjaardag (nu 3 dagen geleden) een fijn verjaardagscadeau te bezorgen.
Die dag heb ik zowat de ganse dag aan de pc gehangen hahaha, tot manlief ook eens op de pc wou, we daarna met de honden gingen wandelen en het uiteindelijk 19 u was eer ik mijn berichten nog eens bekeek.

Inmiddels had ik de hoop al min of meer opgegeven, dacht dat Sabine het wel vergeten zou zijn, of dat ze zouden wachten tot ze van iedereen de uitslag van de sportdokter en looptest hadden, want ik wist dat er die dag nog iemand de test was gaan afleggen.

Maar tot mijn verbazing bleek er wel een bericht van Sabine te zijn, en wat voor één!
Ik citeer: "Beste Marie-Rose, vooreerst een HELE GELUKKIGE VERJAARDAG !!! Hopelijk heb je het al goed gevierd, want trek nog maar een ‘fleske champieter’ open … ! Vandaag kunnen wij immers met fierheid bevestigen dat jij deel uitmaakt van de groep van de Monte Perdido expeditie september 2011. Van ganser harte proficiat !!!"

Nou, die zinnetjes heb ik wel tig keer gelezen hahaha, kon het helemaal niet geloven!
Onnodig te zeggen dat ik sindsdien in de zevende hemel ben, dank je wel Sabine, Geert en Ilse voor het vertrouwen, ik zal mijn uiterste best doen dat niet te beschamen!

Want nu begint natuurlijk het zware werk: we hebben 8 maanden om ons fysiek voor te bereiden, en uiteindelijk moeten we in staat zijn 6 à 7 uur per dag in de bergen te wandelen.

In mijn geval zal dat dus een zeer intense voorbereiding moeten worden, maar ik zie het helemaal zitten, kan niet wachten om eraan te beginnen!
Hoop nu alleen dat de sneeuw toch snel weg zal zijn, hier is het bijna overal spiegelglad, en op die manier gaan wandelen met een trekkende hond en terzelfdertijd zorgen dat je niet valt, is geen sinecure.
En ook fietsen en naar het zwembad rijden is momenteel niet echt een optie, maar 't kan alleen maar beteren hé.
Monte Perdido, here I come!

Nu maar hopen en duimen dat de andere 11 kandidaten ook allemaal meemogen, ben heel erg benieuwd om hen te leren kennen!
Eind januari hebben we een kennismakingsweekend in de Ardennen, waarbij we ook alle praktische uitleg over het ganse project zullen krijgen, er reeds materiaal getest zal worden enzovoort. Ik kijk er al naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten