dinsdag 20 maart 2012

Leven

Vandaag ontving ik met de post het tijdschrift “Leven” (nummer 54 van april 2012) van de Vlaamse Liga tegen Kanker.
Op blz. 10, 11 en 12 staat het interview met Heidi en mezelf, dat zowel voor we naar Spanje vertrokken als toen we terugkwamen, afgenomen werd.
Ik durf met bescheiden fierheid toch wel zeggen dat ik het een prachtig artikel vind (met vooral dank aan Marc Peirs, die er zoiets moois van gemaakt heeft!) met ook heel mooie foto’s.
Hopelijk kunnen we met dit artikel heel veel mensen die kanker hebben of gehad hebben, overtuigen dat je na kanker nog zoveel meer kan dan je dacht, en dat je inderdaad van kanker naar kracht (zowel fysieke maar zeker ook geestelijke) kan gaan.
Het artikel kan je lezen op http://www.tegenkanker.be/sites/vlk/files/leven/Leven54.pdf, er staat ook nog een kleine foto bij de inhoudstafel op blz. 3.

Voor degenen die graag een diavoorstelling hierover bijwonen, waar je uiteraard ook vragen kan stellen: de komende praatcafés hierover gaan door :
donderdag 29 maart 2012 om 19.30 u in Dendermonde, café Den Ooievaar, Grote Markt 17
dinsdag 17 april 2012 om 14 u in Oostende, Koninklijke Villa, Koningsstraat 79
woensdag 23 mei 2012 om 19 u in Hasselt, Inloophuis, Schrijnwerkersstraat 9-11
donderdag 21 juni 2012 om 14 u in Brugge, Meersenhuis, Oostmeers 3
Inkom is altijd gratis.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren het tijdschrift meegenomen toen ik naar het ziekenhuis moest voor m'n chemo. Knap, wat jullie gedaan hebben. Ik wens je een goede gezondheid! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anne,
    Hartelijk dank voor je reactie!
    Ik wens jou het allerbeste, duim voor je dat je behandeling goed mag aanslaan en wie weet krijg je vroeg of laat ook zin om met de 5- en/of 10-daagse mee te doen!
    Liefs,
    Marie-Rose

    BeantwoordenVerwijderen